:) <3

Hade en kul kväll med Dani och Alexandra igår :)) <33
och den tid vi var där idag :PP jag for från Alexandras
2 tiden och sen for jag till mommo :))
sen kom mamma efter mej kvart före 5 så for vi till
butiken :) handlade 5 FULLA kassar O.o menmen..
hoppas det är fint väder imorgon och inte så som nu...
för nu blåser det och  regnar *suck*
Imorgon är det då midsommar så
jag, pappa, mamma, lillebror, hunden, Alexandra,
tina, tommy, liam, deras  hund, tomas, mikaela, ted
och theo far till Rövik :))
hehheh :)) ska nog bli helt kiva där :))
Vår familj och Alexandra blir där och sova :) <3
Men bloggar senare om jag hinner för ska packa

Hejdå och ha en bra midsommar allihopa :))

fungerar inte att lägga in sluthällsningen men det är i alla fall
jag Alexandra som har sluthällsning :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0