5 dagar♥

bara 5 dagar kvar nu!!♥
sitter och räknar ner dagarna x)
har städat rummet idag och bykt lite.
skall ennu laga några tidsinställda inlägg tills nästa vecka,
men får se när jag orkar ;)
enda som är dumt och jobbigt medan vi är på läger,
är att dom har lovat regn ALLA dagar utom måndag :'(
inte så roligt att rida ute sen i regnet nejj...
men kanske det håller upp medan vi rider,
vem vet ? hoppas det! : ))
mest skall det nog regna på tisdagen!
men hoppas det är så mycket sol någon dag att
vi kan fara o simma !!
vaknade idag redan 9 men sen var jag vaken till
11 och sen somnade jag om och sov till halv 1 :/
jag ställde klockan o ringa på kvart över 9, TRODDE jag..
men sen hade jag satt den på kvart över 6 och
så tyckte jag att jag var ovanligt trött och får inte somna om..
nåå halvsov lite och klockan 8 ser jag på klockan och märker
 misstaget ;))
men imoron blir det tidig väckning !
redan kanske 9 tiden eftersom
jag och mamma skall upp till Kimito
efter lite saker till ridlägret, eller vi far bara till Agrimarket.
sen resten får man i vanlig butik.
men nu skall jag göra något annat.

// Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0