6 dagar kvar♥

om 6 dagar denhär tiden
är jag på läger! :D♥
längtar helt massoor :))))
i torsdag far jag till Kimito efter
hjälm och chaps, sen börjar jag
vell packa tror jag xD
har säkert en massa som måste
bykas med tror jag ;)
men igår så lagade jag iaf 2 tidsinställda
inlägg så blir vell att laga fler idag, men
måste städa också så får se med tiden! (;
men nog hinner jag vell med något!:')))
men nu skall jag inte slösa mer tid här
utan städa upp mitt rum som är väldigt
råddigt just nu!
har också en massa störiga flugor här,
men har ingen aning varför så kanske man
borde städa upp och se om dom försvinner ?
men jajja, nu skall jag då städa och sedan laga
fler inlägg!

// Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0