Då ha man vari å sima då :P

Hejj! sorry att ja int alls ha blogga :/
nåja, på onsdan va ja i skolan int någå speciellt
händ de iaf... Haha  hadd 2 sista timmana att man fick va ute
på skolgården och rita och jag, matilda å kia hadd liiite humor :))<3
saen då ja kom hem så laga mamma slingor åt mej å de å sen stack jag
till Linnea övernatt, vi sovde i tält xD <3 Ida ha jag å Linnea vari å sima
ti furu stranden :PP först va de kallt men sen va allt bra :))
I mårån ska jag med klassen till Blåmusslan och vara där några
lektioner och sen till skolan och eta och efter de slutar vi :))
å sen på lörda e de ju AAAVSLUUTNIIING<333
SEN SOMMARLOOOOOOOV <333<333<333<333<333<333

I sönda hinner ja sekert int alls blogga för ska
på ett möte kl. 12 som tar ca 2 timmar och sen
ska jag fara å se till ett ställe på en häst som ja ska
sommarjobba med :))  <33 Kommer bli jätte
rolit <333

Men bloggar int mer nu, så heejjjdåå ^.^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0