...

varit värsta dagen på länge i skolan!
vi var ju o segla och det var jättemegasikatråkigt!!
höll ju på ti dö dit -.-'
satt typ ensam där i 5 timmar, eller jaa, hade ingen ti prata med så :/
aldrig mera o segla om man inte har någon kaveri med igen!
men vädret var ju iaf fint.
då jag kom hem solade jag i typ 2 timmar och så hade jag ju turen med
och brände mig :/
men hoppas man blev liite brun iaf ;)
sen kom Tessi hit också en stund :-)
så mycket annat har jag inte gjort..
vi har också börjat släppa ut våra kattor (de har varit innekattor)
och nu så har vår äldsta katt varit ute sen igår någongång på morgonen och den
brukar alltid komma till natten så undrar om det har hänt något för den jamade jättemycket
igår på kvällen då vi såg den :/
bloggar mer imoron för då är vi ju lediga :D
skall snart fara o sova för är jättetrött..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0