Tjaau ! ♥
I da så for jag till Lövö vår sommar stuga ! :)
Där var också Micko min kusin !
Jag och Micko började täcka in oss med sand på stranden !
Sen for vi ner till vattnet och tog ett dopp :)
Det var ganska kallt i vattnet fast vi simmade lite och så gick vi opp och torkade oss torra
och satte kläderna på oss !
Vi gick opp till Mickos och deras sommarstuga för att dricka cokis !
sen traskade vi ner till min farbrors sommar stuga efter hundkopplen ! ^^
Vi gick en ganska lång bit med dem ! :'3
Men sen vände vi om för hundara var ganskaa anfodda då de var så varmt ute :)
De fick dricka sitt vatten och så gick vi ner till vår sommarstuga efter min mamma för jag och Micko skulle ha glass ! :)
Min mamma körde ner oss till Kasnäs efter klass !
Vi köpte glassarna och gick ut ur butiken så mötte vi Jenny :P
Efter det körde mamma oss tilbaka till stugan !
Jag åkte hem med Micko och dom för mamma skulle bli nere vid Lövö och kratta !
Det var nästan allt som har hänt :)
Slänger in några bilder sen då mamma har kommit hem ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0