:')

som ni kanske märkt har min uppdatering inte varit den bästa !
men det får ni räkna med nu under sommaren ;)
på lördagen kom Alexandra♥ hit övernatt :')
vi hade ju då roligt som vanligt.
först under dagen var jag, Alexandra och Linnea till en strand och bara pratade :)
sen på söndagen var jag ute med Tessi på dagen!
måndagen (igår) var jag först direkt på morgonen ute med Tessi.
vi var bland annat o runda till Västanfjärd och så körde vi liite vilse och allt möjligt x'D
sen senare under kvällen var jag på skribaövning, konfirmation i söndag ju !
idag städade jag först lite på morgonen, sen var jag
till tandläkaren..
fick tandvärk på söndagen så for därför dit idag.
hamnade först vänta ½ timme -.-'
sen så hade jag inflammation under en tand så dom hamna ta bort hela tanden..
men tur så var hondär tandläkaren jätteförsiktig och så,
frågade hela tiden om allt var bra xD
så nu har jag ett stort hål, tur så är det långt bak
och man får ju hoppas det kommer ny tand men man vet ju aldrig :/
sen for jag till furulundstranden med Alexandra, Linnea och Ida
och kul hade vi♥
imoron kommer också uppdatering vara ganska kass eftersom
jag, Alexandra♥ och Tessi♥ kommer fara till Åbo med buss.
jag måste hitta en konfirmationsklänning !
för vi hade beställt men så hade dom inte ennu heller skicka den -.-'
sen har vi beställt från Only och dom skickade den idag,
men sen vet vi ju inte om den hinner komma och om den passar.
men bloggar nog så fort jag hinner igen :')
tänkte att nu hinner jag blogga för får först ta min medicin jag fick idag klockan 10
så hade tid över.
måste också ännu städa upp i rummet!
// Alexandra♥

Kommentarer
Postat av: @!n0

svar; jag ska till Sleipner i Mariehamn! :D

2011-06-07 @ 20:21:23
URL: http://ainosblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv;ookej, kanske ni slipper nåå annat år :)

2011-06-07 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0