:'(

har hänt en hel del sen jag skrev sist men börar med lördagen!
natten mellan lördag o söndag var värsta på länge,
sen typ förra sommaren!
klockan 2 på natten ringer det på dörren och utanför står 2 pojkar och
har hittat en överkörd katt med halsband på och då visste vi direkt att det var sanni :'(
den blev inte ens ett år och så blir den överkörd :''(((
grät till typ 4 sen :(
saknar henne såå♥
men vi skall sen nångång ta en ny därifrån vi tog Sanni,
men inte blir det ju samma :(
sen på söndan iaf så var det konfirmation!
gick vell i stort sätt helt okej ?
fick en massa fiina rosor och presenter iaf!
så tack alla♥
fick också en egen systemkamera! :))
sen efter konfirmationen så for vi över till våra grannar som inte kunde komma på
konfirmationen med lite kaka som hade blivit över ;)
sen typ lite över 8 for jag ut med Tessi och Alexandra :')♥
vi for till bruke och vart alla ställen vi for.
sen for vi till Alexandra och sen till mig o packade för jag o Tessi
skulle till Alexandra övernatt ! :D
sen på måndag moron skickade min syster att dom hade lovat hård åska
och att det åskade i kimito så vi for till mig,
körde fullt hela vägen :p
sen så var vi här ganska länge innan Alexandra o Tessi for till Alexandra..
sen lite senare kom Daniela hit♥
en liten stund var också Alexandra o Tessi här men sen for de o tankade
och till bruke o någo sånt ;)
men sen kom Alexandra också hit sen medan Tessi for hem o packade
för Alexandra o Tessi sku bli här övenatt :)
sen kom Micko hit så medan Tessi var hem o packade..
sen då Micko hade farit pratade vi bara och 3-4 tiden på natten for vi o sova.
sen vaknade vi typ 10 och for till Björkboda till någon häst Alexandra skall sköta om.
sen for vi till butiken o sen o tanka.
sen till Alexandra o där åt vi glass o sånt och sen blev Alexandra hemma för hon sku
dammsuga o städa :/
men jag o Tessi kom ti mig men Tessi var inte här så länge för sen for hon hem..
sen halv 4 for jag till stallet.
jag hade Bambi♥, Tessi hade Ginger♥,
Nette hade Camu, Dani hade Santtu, Wilma Skrutte, Therese Mas
och Jill Daisy..
timmen var rolig och det gick helt okej!
vi gjorde skänkelvikningar och jag har aldrig
förr gjort det så med tanke på det gick det okej ;)
sen blev vi där ennu följande lektion för vi ville vara med o föra
hästarna till bete.
då tog jag Daisy men ledde bara!
och Dani red Skrutte för första gången :''))
mer hände inte typ..
idag har ennu inte hänt så mycket men Alexandra kommer snart hit :)♥
Stort Tack till er som varit med sen söndagen,
ni har gjort mina senaste dagar mycket bättre än vad de skulle
ha varit om ni inte varit med♥
och jag har inte tänkt liiika mycket på Sanni heller.
och alla ni som läser,
min uppdatering kommer inte vara den bästa
för min dator är ju då sönder och
jag får den först om 2-3 veckor!
hårddisken har farit sönder så alla bilder är kanske borta
så ni får också leva utan bilder..
men bloggar mer någon annan gång :)

// Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0