: ))

Hejjsan! : )
har ingen aning om vad
jag skall blogga,
men Dani är i stugan deras
och Alexandra är på läger
så de kan inte blogga riktigt ;)
men igår var ju Tessi här! :)
idag har jag bara slappat och
tagit det lugnt!
nu måste jag börja stiga
tidigt upp på morgnarna med
så att man orkar det sen på
lägret :'))
är ju bara 1 vecka kvar♥♥
skall försöka fixa några tidsinställda
inlägg medan vi är på läger också
så att vår blogg inte är helt död (;
lite blder skall jag också försöka lägga in!
är väldigt taggad redan för lägret,
skulle fast kunna fara imoron xD
enda jobbiga med måndagen nästa vecka
är att vi måste upp redan senast 5 :/
men det skall nog gå om man har något
roligt framför sig! :))))
måste också upp till Agrimarket i Kimito
någon dag eftersom jag behöver
chaps och ny ridhjälm !
vet inte riktigt vad jag skall skriva..
så tror jag lagar några tidsinställda inlägg
färdigt nu som ni får upp medan vi är på läger! :)
det är ganska mycket bilder, flera från lägerskolan
jag var på till Lappland på hösten med min klass
och sen säkert på några hästar också! :)
men bloggar nog mer före vi far på läger! : )

// Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0