Hej ! :)

Har inte alls bloggat !
Men jag ska bäretta lite kort vad jag har gjort !
på tisdagen kom Mia hit o så for vi till butiken och köpte drica och godis sedan for vi till Grunne ! ( strand )
Det var iskallt i vattnet s vi for inte och simma !
Sen då vi kom hem måsta Mia fara hem men jag for till henne i stället sen kom mamma efter mej till mia och så for jag
i duschen och kollade fb och så åt jag lite mat och så packade jag och så for jag till Jill .
Då vi kom dit så ringde vi till Amanda och sp for vi och simma till Sanbudden .
Vi for hem sen nångon . Men vi  for till sandudden ganska sent på kvällen igen då som ingen var där .
Wilma kom också dit för hon for efter sin cykel .
Sen blev hon där med oss och hade kul .
Sen då jag och jill kom hem for vi på datan .
Vi var på datan en stund sen for vi ut och hoppade på deras stutsmatta .
Typ kl . 12 på natten xd
Ska lägga in några bilder från dagarna .
Mia♥
Amanda♥
Wilma♥
Jill♥
Alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0