Kusinen ^^

Cha Cha♥
I da har jag varit hos min kusin !
Föst på morgonen så förde min mamma mej till min kusin .
Jag och min kusin lagade klart vårt mellanmål .
Vi väntade tills klockan blev kvart tio över 11 .
Men så medan for vi på datorn en stund .
Och så cyklade vi i väg till butiken och köpte Jordgrubbar ,Glass , Tripp :')
Sen så cyklade vi till furulundsstrand
Frö min kusin är på simskola där så .
När simskolan hade slutat så for jag ,Elin , Anni , Micko och simma .
Och då kom Robin och Oscar och Markus dit men Markus och Oscar for :P
Men Robin blev där ..
Just då som han skulle fara låtsades jag och Anni att vi var super hjältar så vi sprang runt
med våra bakhandukar runt oss :')
Men sen cyklade vi till butiken igen :P
Och köpte ännu mera jordubbar med vi år först Jordgrubbarna hemma :)
Vi åt mat hos min kusin sen for vi till Alexandra .
Och efter att vi hade varit en stund där så kom Tessi och Alexandra också dit :''))
Sen kom mamma efter mej så måsta jaag fara hem ...
Men ja ska nu snart börja städa mitt rum :'')
Hittade inlägget för det som jag skulle ladda upp :D
Santtu ♥
Saknar han nu då de är sommarlov :''( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0