Läger till nästa då...

Hej! Har just packat ihop det sista till lägret bara lite
små saker kvar :) Kommer bli helt nice att få vara där
eftersom jag inte varit på Biskopsö nångång :P
Kommer åka ner till bruke runt 3 tiden men först
efter Lotta för hon ska ju med :)) Sen far vi och
handla lite smått å gott :)) Mamma kommer med
för hon skulle köpa batterier till mej... till kameran
och ficklampan :P kommer sekert in någå foton
bara jag hinner fota :PP Men sekert någå :P
Sku inte alls ha lust att lämna kompisarna hemma :((
VILL ta dom me i min kass :) <3 menmen...
man får väl klara sig bara -.-'
och dessutom UNTAN internet -.-''
kommer vara det näst värsta på lägret
för värst är att lämna kompisarna i SEX dagar :''(((
Men ska inte tråka ut detta inlägg mera nu
så sejjer Puss och Hej för min del
och så kanske jag skriver hejdå före jag
far men vet inte ennu :P
Men om detta är sista inlägge före jag far
så sejjer jag:
SKÖT OM ER ALLA <3

PussHejjj! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0