Läger!

hej! bloggar nu för bloggar int imorron eller
i övermorron för är ledare på ett läger.
Ska kolla lite igenom allt ennu ikväll
eller imorron vet int ennu xD
hmm... sen e de ju midsommar
i fredag och alla planer
gick till skiit.....
men alexandra kanske
får komma me om hon
inte ska va barnvakt :)) <333333
sen på söndagen blir det att
igen fara på läger men då
ska jag vara 6 dagar borta
så då bloggar jag inte heller ..
sen då ja kommer hem den första
så bloggar jag kanske int med sekert
den andra igen :) sen far jag på
RIDLÄGER <333333
Den fjärde då :P
med de bästa <33
( dani & alexandra <3333 )
bloggar nån annan da :)
pusshejj

kommer sakna dej <33

har int någå bättre att lägga in men att.. passar ju int rikit in här...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0