Midsommar 2011 avklarad :D <3

hej! jaa då va midsommar 2011 avklarad då  :P
Hade jätteroligt i rövik med Alexandra♥ och de andra =))
Vi spelade uno ganska mycket och var ute och rodde xD
hahha jag läre Alexandra ro :)) Duktig var hon i alla fall :)
förutom idag då vi hamnade nästan mitt i en vassa xDD
men vi klarade oss som tur va xD hahaha...
Har redan börjat packa tills imorgon för då ska
jag på biskopsö läger :P Kommer nog bli helt nice :)
Är ju där 6 dagar så kommer inte att blogga då :((
Men Alexandra och Dani kommer ju sekert att
blogga så att ni kan läsa =)) För det finns inget
internet i biskopsö :// men hoppas ni klarar er :)
Bloggar senare idag eller imorgon före jag far :P
Alexandra, Tessi, Dani och Linnéa
Kommer sakna er så jättemycket
medan jag är borta och om jag
dör där i biskopsö skall ni veta
att jag älskar er så som ni är <333
Puss på er och sköt om er ((: <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0