Ridningen !

I går var jag och rida !
Ja red Santtu på timman de gick ganska bra !
Vi gjord skänkelvikningar ( stavning ? )
Men annars va Santtu jätte snabb o så ... Men de gick över sen till slut .
Sen var det några andra som skulle rida efter oss .
O då blev Santtu på timman ..
Jag borsta Skrutte .
Sen så fick ja o Jill lite problem för när vi sku tränsa så fick vi först int in bette .
Men sen hjälptes vi åt :)
Så gick de nog bra .
Men ti Skrutte satt vi in bette då han gespa xd
O sen blev han ari xd
Sen så efter det red jag på Skrutte :D
Första gången xd
Han börja backa heöt fullt ner för en liten backa xd
Jag och Jill red barbacka till bete medan de andra ledde hästarna .
Ja red Skrutte o ja va sist av alla o va jätte långt efter där inne i skogen xd
O sen så fans det en branter sån därnt berg där så Skrutte hoppa typ ner för de xd
Sen så gick vi till baka till stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0