sista gången :(

var sista gången ridning för iår :(
eller vi får fara vecka 24 om vi vill ;)
jag hade iaf Camu, Jill Gb♥, Wilma Bambi♥,
Dani Santtu och Melanie Ginger♥
camu var inte alls rolig att rida idag,
han blev hela tiden rädd o så..
eftersom det var sista gången hade vi 15 minuter på oss att göra något självständigt,
travade o galopperade bara då camu var så som han var idag.
många hoppade barbacka :o det skulle jag aldrig göra med någon annan än Gb eller Ginger xD
sen fick vi ju rida till bete och då red jag Ginger♥
sen om alla i gruppen far o rida v. 24 så skall ridläraren kanske ha på dagen istället
en lektion för oss.
då önskade vi att få välja,
jag vill ha Gb men kommer inte få han eftersom en annan också vill ha han, men jag
har inte ridit han sen julen så därför vill jag ha han!!
men sen föreslog hon att vi sätter hästnamnena i en rykthink och lottar ut en häst x)
men vet inte om jag vill att vi får välja nu då jag inte kommer få Gb !!!
bäst är det vell om hon väljer eller om vi drar lott..
men vi får ta o se :p
imoron avslutning då =)
så skall snart fara i duschen, kan ju inte vara såå länge uppe idag heller..
bloggar mer imoron!
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0