Slö dag !

I da har min dag varit ganska slö !
Jag har bara suttit hemma och slappat .typ .
Men nån gång 1 tiden börja mitt internät stärva sjukt mycket så ja kunde int vara på nete alls !
men sen började de funka nångång 4 tiden kanske !
Sen ringde Amanda och frågade om jag ville komma med me henne och Jill till Portti (:
Så vi for till Portti nån gång 7 tiden , Jag åt pizza och Amanda o. Jill åt lövbiff !
Vi tala om nästan allting där o skratta o så .
När vi hadd äti klart så for vi till Sale och köpte godis .
Sen sto vi där ute och fota .såmedan mamma var på väg efter oss  (:
Vi förde hem Amanda och Jill .
Sen ha ja bara suttit och läst bloggar och så .
Det kommer tyvärr inte att komma några bilder på ganska länge för att min kamera är typ sönder .
Jag hara bara en annan men den e jätte dålig så det kommer inte att komma några bilder på ganska länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0