Snart e de sommar ! ♥

Snart e de ju sommar lov ! :)
ch nu e de bara avslutningen kvar i skolan :D
De blir så skönt att de ska bli sommar ! :)
I da så efter skolan så kom Jill till mej eller först for hon efter sin hjälm !
Före vi hann ens koma ti stalle så vist vi vem vi hadd för vi haddd ringt ti Melanie o fråga så :)
Jag - Santtu
Jill- Gb
Melanie - Ginger
Alexandra - Camu
Wilma - Bambi
Det var en jätte varm och svettig ridlektion ! xd
Ja red bara i topp :P
De sista 15 - 20 minuterna så fick vi göra vad vi villle :)
Jag skulle annars ha ridit barbacka men Santtu har en så jätte skumpig trav
så jag hålls inte på den men sen har han en jätte mjuk galopp :P
Men i stället så hoppade jag några gånger över ett kryss ! :)
Och så galopperade jag på en stor volt vid kortsidorna och så gjorde jag lätt trav ! :)
Ja ska sätta in en bild på Santtu men ska ta den från fb ! :)
Santtu ♥
Jag skärd bort Gb från bilden :)
Världens vackarste häst ! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0