sommar♥

sista skoldagen på åttan idag då! :)
var helt enkel dag, 2 timmar hantta och sedan 2 timmar
med hela åttan kan man säga ;)
då vi hade med våra klassföreståndare så hade de kommit på
att hela åttan skulle fara till strandhotellet för att äta plåtbröd! :)
så vi for dit sen och efter det fick man sluta,
men jag som var dum och for med buss så måsta vänta i nästan en timme :/
men det var riktigt gott, och bra avslutning på året så :')
nu är det bara imoron avslutning till och sedan SOMMARLOV :D♥
senare idag skall jag ju o rida,
hoppas det går bra och att hästarna är snälla och jag får någon jag tycker om ;)
men det är ju ännu 2 timmar innan jag ens behöver börja laga mig klar.
tyvärr så fick jag ju såhär passligt flunssa också till sommarlovet,
igår mådde jag "skit" hela dagen men idag är det bättrre.
eller jag har snuva och lite hosta men skall vell orka o rida o imoron ennu!
har ingen aning vad jag skall ha på mig på avslutningen heller :/
men nu hittar man vell något :p
men nu skall jag nog fara till butiken en hastig sväng!
bloggar mer efter ridningen kanske
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0