stan♥

var ju då till stan idag.
skulle ha konfirmationsklänning, men tror ni jag hittade någon passlig ?
jo nej, hem kom jag utan klänning :/
meen jag har fått låna Tessis♥ klänning om inte min hinner komma från only och om den
inte passar, så tusen tack Tessi! :)
köpte ingenting i stan idag!
sen då vi skulle hem så var det jättevarmt och man trodde riktigt man skulle dö :/
kom hem ungefär 4 och sen for jag o simma till Alexandra♥
eller Tessi kom också ner körandes för att komma o simma :)
så nu har jag simmat för första gången iår! :D
snart skall jag diska och plocka undan o så.
eftersom det är konfirmation i söndag så måste här städas
och mamma har ganska brått med jobbet så får ta och hjälpa till lite..
men nu skall jag diska och kolla om bykmaskinen är klar
så att jag kan sätta på en ny.
bloggar mer någon annan dag!
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0