Svar på frågestunden!

Hej! Nu kommer det svar på frågorna
ni ställt till oss :) Ni kan fråga ennu
men det kommer svar på de som kommit :))
Tack till er alla som frågat :)
och till alla som har besökt oss nu :))
(Den första Alexandra har sluthälsningsbild)

1. Vem av er är äldst?
Alexandra: är 13 fyller 14
Dani: 12
Alexandra: 15 alltså äldst

2. Varför började ni blogga?
Alla: Vi alla har/har haft egna bloggar
men vi tyckte det skulle vara roligt att alla
bloggar på samma blogg för då vi
har gemensamma intressen och ska
på ridläger tillsammans :)

3. I vilket program lagar ni era deesigner?

I picasa

4. Hur gamla var ni då ni började rida?
Alexandra: 7 år
Dani: 7 år
Alexandra: 9 år

5. Hur föll ni för just hästar?
Alla: Vi har alltid gillat hästar
och sen började vi prova rida.

6. Vad tycker ni om Dessies låt?

Alexandra: Helt okej men inte så bra
Dani: Nej jag gillar den inte
Alexandra: Inte så bra

7. Det bästa med hästar?
Alla: För att de är söta och att
man kan sammarbeta med
ett så stort djur som är mycket
starkare än man själv.

8. Har alla ni egna hästar?
Alexandra: nej men vill ha egen jätte mycket
Dani: Nej men vill ha en egen häst
Alexandra: Nej men vill bara ha en sköthäst inte egen

9. Är du kär?
Alexandra: Jupp
Dani: njaa lite
Alexandra: Lite

10. Är det jobbigt att någon snackar skit?
Alla: Jo det är jätte jobbigt...
borde inte finnas  sånt alls

11. Vad vill ni jobba med i framtiden och varför?
Alexandra: Merkonom eller barnträdgårdsarbetare
för att jag gillar att prata med folk i butiken
och så gillar jag barn.
Dani: Frissa för att jag gillar att klippa :)
Alexandra: Merkonom eller något med barn,
jag har hela mitt liv velat jobba i en butik eller något med barn,
t.ex barnträdgårdslärare har jag länge funderat på.

Puss&Kram :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0