tack♥

tack för en kiva gårdag + idag ;)
Dani och Alexandra kom ju övernatt till mig igår!♥
vi skulle sova i tält,
men sen var några av oss lite rädda typ
så vi for in istället ;)
var uppe till halv 4- 4 :))
sen vaknade vi 11!
Dani o Alexandra for hem redan ganska tidigt :'(
men sen kom Tessi hit o så for vi till butiken..
men hon for hem redan lite över 5!
det har typ stormat hela dagen och varit dåligt väder.
men som Alexandra redan skrev
så far jag med hon till Rövik :)) ♥
på lördagen kommer Tessi hit sen..
på söndagen far Alexandra på läger
kommer sakna hon! :/ ♥
men i måndag är det ju bara 1 vecka kvar♥♥
fast nu måste jag gå o städa upp i rummet !
och så borde jag kanske packa
lite färdigt tills imoron ;)
men bloggar mer sen någongång :-)

Ha En Bra Midsommar Alla !! :'')))♥

// Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0