Tack tjejer <3

Hej! Har ju inte alls hunnit blogga nu :///
Men nu kommer det lite om vad jag gjort
då jag inte hunnit...

I förrgår kom Tessi och Alexandra
efter mej med sina  mopon.
Jag åkade med tessi och vi körde
runt olika ställen :)) Hade kul i alla fall :)
Vi for ut klockan 25 över 8 på kvällen
och kom hem ti mej ca. klockan 11 :))
sen så frågade vi om tessi och alexandra
kunde bli hos mej övernatt och de gick :))
Sen for vi till alexandra efter lite saker och
sen ti mej igen, hade jätte kul :))
Sen då vi vaknade så hade alexandras
syster skickat att det skulle bli oväder
för de hade åska och regn i kimito...
så vi for hastit till alexandra.
Nå int börja de aldrig regna och åska
så jag och tessi kom till mej och
chillade :)) Sen kom Lilli med till mej
och sen for jag, tessi och lilli till
lilli :PP Sen efter kanske en timme
for jag och tessi till siwa för att
växla pengar och sen for vi och tanka :P
Sen var Dani hos Alexandra så vi for me
till alexandra :)) hade kul där med :)
Sen kom vi på att vi ville till bruke men
dani inte skulle kunna komma me :((
Så jag och tessi for igen till siwa och handla
och sen for vi till mej och tog mina saker och så
skulle vi ha alexandra med till bruke men
hon kunde inte :( så jag och tessi for ensama
en liten stund ;P sen frågade alexandra om både
jag och tessi ville ti hon övernatt och  vi ville de :))
så vi frågade och de passade både mej och tessi :)))
Så sen efter vi varit i bruke kom vi till mej och
packade lite och sen till alexandra :))
Då for tessi hem och packade sina saker
och åt mat. Då tessi var hemma så kom
Micko med till alexandra :)
så hon var där med oss och sen kom tessi
tibaka :) Sen var vi allmänt slöa allihop
( INTE slö på danska xD )
Sen for Micko hem :((
men sen hade vi andra
jätte huumor där osv :)))
Sen nångång 12 tiden så kom pernilla
hem och så pratade vi me hon osv :P
sen kom deras mamma hem och så var vi uppe
rn stund och sen for vi till alexandras rum och
pratade :P Sen for vi och sova nångång
mellan 3 och 4 :PP.
vi vaknade klockan 10 och så pratade
vi och så for vi till den häst jag ska sköta
så var vi där en stund och sen for
vi till siwa och köpte glass och kom hem till mej
och lagade mat och sen åt vi glass :PP
Sen for tessi och alexandra hem och
jag började damsuga HELA huset -.^
för de måsade jag -.-' nåja damsugade
på 30 minuter och sen dess har jag
bara slappat :PP
Senare ikväll ska jag och sköta
om hästen och Dani kommer med :) <3

MEN VILL SEJJA TACK TILL ALLA
SOM HAR VARIT MED MEJ NU DOM
HÄR DAGARNA :)) HAR VARIT
TOPPEN ALLA DAGAR
TAAAACKKK <33333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0