-.-

dagen har vell varit sådär!
usch, vad man kan hata endel endå! -.-'
varför går man o river fullt i en vessadörr som e i lås
då en annan sitter på vessan o river så att dörren kommer opp?
fyfaan det var nolot och jobbit! -.-'
var riktigt så att man had lust ti att seija till någon lärare tyyp..
annars har vell dagen varit ganska bra.
glömde seija igår att jag var till kuratorn,
had mycket att seija men orkade inte prata någo desto mera så sade
att allt var ok ;)
och idag var jag till elevhandledaren typ,
heter det så?
fick iaf några broschyrer o så :)
något annat hände tyyp inte..
har bara historia tills imoron..
så tänkte idag städa och sådant här hemma ;)
imoron är det ju ridning♥
enda felet med det är att Bambi♥ bockade på måndagen och igår,
och det är konstit för hon gör det aldrig :/
men hoppas hon är snäll imoron :)
har ju ridit henne då efter att hon var sjuk,
hade hon ju energi så hon for iväg och jag föll av..
följande gång had jag hon igen och då bockade hon två gånger,
men ramlade inte av ;)
men nu skall jag nog städa o diska o sådant..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0