Aldrig mer!!

Skoldagen fram till gymnastiken var helt ok.
på gymnastiken var det hemskt och jobbigt -.-'
vi skidade runt träsket och gör det aldrigaldrig mer igen !!
det var jättevarmt ute så det var ju lite jobbigare sen.
men iaf så direkt då vi kommit till träsket så fick jag sjukt i foten.
sedan började jag må illa och fick huvudvärk.
nåå inte nog med det så mådde jag så illa att jag inte visste vad.
i slutet föll jag hela tiden med, minsta lilla backe.
sedan började jag också andas jättetungt så att jag knappt fick luft -.-'
så hade bara lust att lägga meij ned!
nåå sen efter en lååång tid då jag äntligen kom till skolan så
drack jag, men det blev inte bättre utan nästan värre :/
så jag satt på trappan och väntade på bussen och det var inte kuul.
nåå for iaf till Alexandra♥ efter skolan.
tuur så mådde jag inte illa sen mer (:
men vi åt och sedan for vi till ett stall där hon har sin "foderhäst"..
där red hon och pysslade med den, och Dreki som den heter, var jättesnäll! :D
tyyp lite efter 5 kom jag hem och har bara varit vid datorn.
har annars geggaprojektet klart,
fast måste ändra och laga lite småsaker ännu ;)
sedan skulle jag vell måsta läsa på rellan också.
fast skall nog laga dendär geggan bort nu ;D
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0