Alexandra här ♥

har som sagt Alexandra här just nu :D♥
vi for och sova typ halv 4 och vaknade 10 !
igår var jag ju först på skriba.
tråkigt som vanligt!!
nåå nästa gång är det 2.4 först ;)
då jag kom hem städade jag och duschade osv.. (;
typ 6- halv 7 tiden kom Alexandra hit♥
vi satt och nördade oss framför datorerna och skrattade! :'D
senare typ kanske 8 tiden så kom Micaela och Daniela över hit från Micaelas :D♥
vi skrattade massor och hade musiken på full volym osv.. ;D
senare halv 10 for dom hem eller lite efter.
då kollade jag och Alexandra melodifestivalen och
Eric Saade vann :DD ♥
sedan gav Alexandra massage till mig och syster ;)
jaa, så mycket annat har vi inte gjort.
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0