Anni♥♥

Historiaprovet tror jag gick helt ok, får vi hoppas ;)
sedan for vi till Melkkilän ratsastustalli :D
vi såg då först omkring och sedan fick vi våra hästar.
jag fick en som kallades Anni och den var helt jättesnäll♥♥
fast först då jag såg den så blev jag bara omg vad hög men
sen gjorde det inget !
Anni♥ var jättesnäll och den var inte heller sådär att den rusa,
utan snarare så var den liite lat ;)
men det var jätteroligt och alla hästar var jättesnälla !!♥♥
skulle nog gjärna kunna fara pånytt :''DD
vi åkte ju minibuss dit men sedan hamnade vi åka storbuss hem :(
nåå iaf så steg jag av bussen påvägen och var hemma lite efter halv 3 typ.
var hemma en stund och sedan
for jag igen och rida!
jag hade Ginger♥♥, Jill hade Cilly,
Melanie Camu, Dani Daisy och
Camilla Bambi♥♥
på timmen före had alla hästar farit iväg så var liite rädd där
och ville inte rida.
men red och alla var ganska så lugna.
ingen föll av eller for iväg någo desto mer.
Daisy for i trav i början där o galoppera lite men det var endå lugnt !
vi travade mycket :'D ♥♥
Rolig lektion var det iaf :'')
skall snart fara i duschen och sedan o sova kanske eftersom jag är trött!
men bloggar mer imoron efter skriban :p
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0