:D

Idag har varit en mycket bättre dag än igår !
först började dagen med att vi fick första rasten veta vad vi had
i rellaprovena och jag hade 9- vilket jag är mycket nöjd med :'D
sen så fortsatte dagen någorlunda okej,
1 timme var hemsk.
nåå sen kom jag hem med buss.
och då jag väntade där i kön till bussen så såg jag min skåpnyckel,
så jag hade alltså tappat nyckeln i bussen och idag hittade jag den :D
och förstås skall jag hitta den just då jag har en massa böcker i väskan,
och allt var för att jag hade min nyckel borta..
nåå tur så hittade jag nyckeln iaf :''DD
jag har jättemycket träningsvärk idag från igår ://
iaf så senare sen så for jag till bruke,
vi var till butiken o så (;
och nu sitter jag här framför datorn :P
skall inte göra såå mycket idag!
imoron blir det en vanlig dag antar jag..
fast nu skall jag göra något annat så..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0