Dag 4

Dag 4.
Mina drömmar/mål/ Önskningar !
DRÖMMAR !
Jag drömmer om nästan allting !
Precis om allting !
Jag drömmer mest om saker som igentligen inte finns men i min engen värld finns de !
Det är igenligen ganksa konstigt ! Men man kan ju inte bästemma vad man ska drömma !
MÅL !
Mina mål är att skaffa ett bra jobb i fram tiden !
och att få leva ett lyckligt liv !
Och att alla i min familj / Släkt mår bra !
Och är friska !
ÖNSKNINGAR !
Jag önskar mej mest av allting en Häst !
Jag älskar hästar men vi kan inte ha en häst det är dyrt
Och så är det så jobbigt att ingen sköter den sen då vi e på resa :(
Men såönskar jag okså en ne Piece nog för att jag ska få en men jag
vet inte rikitgt hudan ja ska välja och så men annars så ska jag få en One piece !
Det är väll mina önskningar !

Dag 5
Något som jag vill ha mer änn något annat just nu !
Ja jag skulle vilja ha en häst !
En one piece !

Dag 6 !
Typ av killar jag faller för !
Jag faller för killar med mörka ögon helst !
Men igentligen så är det lite olika !
Men jag vet inte rikit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0