Dagen!

hej! idag i skolan hade vi bara 1 vanlig lektion och sen bar det
av till Bjärnå stall! :)) först gick vi bara lite där och se fick vi varsin
häst vi skulle i ordning och rida :) Jag hade Leevi<333
en helt underbar finsk häst :) <3
Saknar han massor redan :'(( <3
Vill tillbaaaakaa till han :< han var helt mega
underabaaar<33
Sen efter det for vi till teijo och åt mat fast vi måstade eta
på typ 5 minuter så... Efter det kom jag bara hem och
sen dess har jag bara suttit här och slappa ;P
skall kanske se på någon film om jag orkar ;P
Imorgon skall jag troligtvis till Alexandra<3 övernatt<33
vi kommer seeekert faila me någå vakio som allti :)) <333
Vi kommer sekert bara höra på melodifestivalen ^^
men bloggar senare om jag orkar

PussMoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0