Daisy !

Hejsan ;) Jag ha typ int alls blogg :/
Men de är för att jag inte har haft tid och inte orkat bara !
Men i allafall så på fredan var vi ju o rida ;)
Och rubriken säger vem jag hadde xd
De gick nu sådär ganska bra i allafall xd
Sen på Lördan så for jag först till Salo
o shoppa lte :D Sen så for vi efter min pappa :)
För dom sku på en fest !
Så så medan så for jag till Micko !
Vi va ut o gå me hundarna en ganksa lång länk med xd
O sen då vi kom hem så gjord vi int så myki så for vi till Alexandra
Och Alexandra var med där ;)
Sen kom vi hem och så så vi på Melodifestivalen !
Eric Saade tycker jag inte var så bra !
Men han dög väll !
Sen så kom mickos mamma hem o hon hadd spysjuka så hon kuna int vara me
på festen alls mera så hon kom hem !
Sen kom jag hem o så ha ja bara vari på datan !
// Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0