♥Dreki♥

Hej! Bloggar om en lite speciell sak nu då :P
Jag skall  ha en sköthäst nu i ca. en månad och den heter
Dreki♥ och är jäättteee sööt♥ Idag var jag och mamma
och såg på den till Stusnäs och så red jag lite också på den,
helt ljuvlig häst♥ I tisdag skall jag igen dit och då skall jag och Janina
fara och rida tillsammans och jag skall ha Dreki♥ och hon någon annan :))
LÄÄÄNGTAR JÄTTE MYCKET :)♥ Jag kommer att rida den ca 4 gånger i veckan
och det kommer bli underbart att få sköta om honom♥ Kommer att rida ganska
mycket nu då hihi :P Imorgon skall jag till pegge och rida och sen så skall jag
tisdag, onsdag, torsdag och söndag trooligtvis att rida Dreki♥
Kommer in en bild som jag har kopierat från Janinas bilder :))



Här är den underbara Dreki♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0