:)

har vell varit en ok dag.
skolan var ganska lätt eftersom det var:
lästimme, teater, finska, biologi (vi jobbade
med projektena) och till sist gymnastik där vi skidade.
och för en gångs skull var det riktigt roligt.
2 varv runt ettan och där är en kurva jag alltid faller i men idag föll jag inte :''D
och sedan hade vi lite slalom som gick hur det gick fast
jag kom en gång igenom utan att falla :'')
och sedan spela vi fotis med en skida ;)
sedan efter skolan for vi på kvartsamtal som bara tog 15 minuter :)
allt var vell ok.
sen efteråt så hämtade mamma meij på skriftskola
och då hade dom just börjat så jag skrev tentamen idag.
gick som det gick.
kom dit typ halv 4 och var klar kvart före då man fick fara ;)
efter skriban kom jag hem och har inte gjort så mycket.
idag har vi också fått brev om lägret i Nagu :DDDD♥♥♥
men allt är på finska men det var bra övning ;)
där finns bl.a 3 fjordhästar som inte är höga alls :''D
tur så skall vi dit i maj :D
enda som är tummen ner är att man inte får ha med seij godis :''(
fast nu kommer jag inte på mer att skriva så bloggar mer imoron om jag hinner ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0