skolan var vell ok.
fick en liten "påse" av astrid eller vad det nu är ;)
vi fick också veta vad vi had i engelskaproven vi had igår
och om jag hörde rätt så had jag 8 och det är jag väldigt nöjd eftersom
jag inte läste alls :)
efter skolan var jag bara hem och sen så for jag ju och rida :''DD
jag hade Santtu♥, Dani Bambi♥, Amelie Gb♥,
Melo Camu, Christa Daisy och Jill Cilly.
cilly är jills typ sköthäst ;)
före timman var jag sur och nervös men sedan
då jag red var Santtu jättemegasnäll :D♥
enda med han är att han rycker jättemycket i tyglarna i skritten
och sen så har han jätteskumpig arbetstrav :/
men lektionen gick helt ok med tanke på hur jag
trodde det skulle gå ;D
hoppas jag har någon bra nästa vecka igen,
då rider jag ju också under skoltid eftersom vi far till Teijo :''DD
har bara skräck för daisy nu mera och litelite Camu :/
efter ridningen kom jag hem och slöade och
senare for jag till butiken.
har just varit i bastun
och väntar nu på hemlagad pizza :)
men kommer inte på något mer nu så bloggar mer imoron ;)
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0