...

Hallojs ;)
Kom int på alls nån rubrik xd ja e skit på att koma på de så xd
Ida i skolan så ha vi fått nya platser -.- Jag vill sita breve Ama xd
Men Vonne hadd ändra i da -.- Men som tur så sitter
Elin framför mej o micko breve mej o ama ganska nära mej
o sen sitter janina breve mej så har man i allafall nån att tala me ;)
Men så va vi  ju på picnic ti någo träsk -.-
De va skit tråkito jobbit att skida -.-
Men som tur så fick vi ta lite paus och dricka och eta lite ;)
Sen blev hem vägen me jobbi -.-
Då for vi i någo backar som Vonne sa att vi sku göra -.-
Först gick vi jätte långt bort för vi hitta ingen backa xd
men sen så for ja o Ama ner för någo juttu o sen så fasna vi där o
rasa på varann o skratta xd Men sen slapp vi opp o så hitta vi en backa till slut ;)
men den va int alls någo brant bara en min backa va de -.-
men de dög i allafall ;) Sen efter skolan kom Elin ti mej ;)
När vi satt i bussen så höll jag o Jennifer på att ta karki från Elin xd
Sen då vi kom så spela jag o Elin lite o sen åt vi bara lite
men sen måsta hon fara hem :(
Och så måsta ja börja läsa på läxor -.-
Vi har någo huvustäder som man ska kuna skriftligt -.-
Måst fara o läsa på de ! -.-
// Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0