♥♥

Förlåt att jag inte bloggade igår,
men orkade inte !
iaf så skolan var vell ok.
religionsprovet var endå gaanska lätt ;)
ridningen gick också för en gång skull ok :'D
jag hade Ginger♥♥
skulle egentligen först ha Bambi♥ men sedan var det översträckat och
så hade jag Ginger istället :D♥
Dani had Gb♥, Jill Cilly, Amelie Skrutte
och Melanie Camu.
vi skulle fara över bommar och cavalettin :P
men istället for vi över bommar och hoppade små kryss :D
och för första gången hoppade jag i galopp! :'DD
men det var iaf en jättemegarolig timme och ALLA
hästar var snälla♥
ginger tänkte fara iväg en gång men for inte sen heller :D
hoppas jag har Ginger eller Bambi nästa gång♥
iaf så råkade jag somna lite över 9 och sedan vaknade jag 12,
for i duschen och sen tillbaka o sova ;)
vaknade halv 11 och har bara suttit vid datorn.
ikväll skall jag kanske till portti (restaurang)
med Alexandra♥
imoron skall jag inte göra så mycket vad jag vet..
men nu skall jag göra något annat så..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0