..

Hoppas, hoppas!
hoppas helt jättemycket på en sak,
men den saken kommer inte bli sann :(
det handlar om ansökan jag skrev om på torsdagen,
då hade jag ännu en större chans,
men nu är det typ 10% högst att det blir så :/
eftersom på fredagen ansökte ännu fler till det
och alla är tyyp lärarnas gullegrisar,
och gör allt perfekt osv..
såå nu har jag nästan gett upp hoppet :(
vi får veta före sista mars,
så lite på 1 vecka dit..
jag hoppas, hoppas jättemycket♥
där är tyyp 2 andra jag också vill att det blir så,
men dom har större chans än meij !
men nu blir det bara att hoppas, hoppas♥
meddelar senare någongång kanske (;
fast nu skall jag nog göra något annat!
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0