:(

dagen har varit skit!
först började det med imorse att jag inte hittade skåpnyckeln,
och den är precis ingenstans :/
hade den igår då jag slutade skolan,
men imorse var den inte i väskan?!
och nu är den helt försvunnen :(
nån har säkert tagit den ifall den ramlat ur väskan i skolan -.-'
och om jag inte hittar skåpnyckeln betyder det att jag inte får min pant tillbaka..
nåå dagen fortsatte lika skit..
vi fick ut hissaproven och jag är absolut inte nöjd!
bättre än förra men inte mycket och jag hade hoppats
på högre vitsord då jag började 1 vecka tidigare, men neij -.-'
sånahär dagar skulle man bara vilja gå o dö..
är på för dåligt humör för att orka blogga
så bloggar mer då jag är på bättre humör!
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0