förlåt att jag inte bloggat men har inte orkat/hunnit !
iaf skolan var vell okej..
sen var det ju ridning♥
jag hade Ginger♥, Jill Cilly, Amelie Skrutte,
Melanie Daisy och Camilla Santtu!
jag såg lite på timmen före och där var hon som red Ginger jättespänd
och rädd...
såå sen kände Ginger av det och ville fara iväg,
så hondär började gråta.
nåå sen grät hon resten av timman,
även fast Elin (vi hade annan ridlärare idag)
höll i Ginger..
nåå klart man blir lite rädd sen ju,
så var lite rädd för jag visste ju inte varför
Ginger hade farit iväg förrän Elin förklarat ;)
nåå vår timme var ganska lugn iaf! :')
en gång for alla iväg,
och då började Camilla skrika o allt möjlit!?!
eller jag skulle galoppera vanligt och hade just kommit in i galoppen
och så far dom andra iväg men Ginger for bara åt sidan så fick jag stopp på henne :''D♥
i stort sätt gick timmen ganska bra, bättre än jag trodde iaf ;D
hon är fortfarande en av mina favoriter,
hon har aldrig kastat av meij ;)♥
iaf, då jag kom hem gjorde jag inte så mycket.
skall riktigt just fara o äta hemlagd pizza och sedan o sova :)
imoron skall jag och Alexandra♥ fara till furulund på ett ungdomsdisco :)
faast nu måste jag fara o äta pizza!
bloggar mer imoron :D
Godnatt! ♥
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0