geografiprojekt

har inte gjort så mycket idag.
började för kanske 5-10 minuter sen skriva
på mitt geografiprojekt och det går inget vidare.
kommer inte alls framåt :/
och det skall vara inlämnat om 10 dagar :s
kommer få dåligt vitsord men man får hoppas
att man får det klart iaf.
bara jag kommit liite framåt skall jag läsa
på historiaprov.
fast nog skall det vell gå på något sätt ;)
blev inget jippo idag
eftersom jag inte fick Alexandra♥♥ med :/
glömde berätta imorse
att igår på kvällen kom Micaela♥ hit :))
vi såg på melodifestivalen och pratade.
länge sen jag träffade henne sådär enskilt!
det har alltid varit då vi farit eller kommit hem från bussen.
faast nu kommer jag inte på något mer att skriva..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0