Heij ((:

Hejssan! ida i skolan hände inget speciellt
men var helt jätte trött hela dagen vet inte varför.
Hade bara tråkiga ämnen idag förutom bildkonsten!
Efter skolan kom jag hem med bussen sen åt jag smörgås
och drog till stallet :) Dreki var underbar och helt bäst♥
Jag red ganska lenge idag :P Sen fixade jag allt klart i stallet och så
kom mamma efter mig. Sen for vo och handla och sen kom vi hem.
Då åt vi mat och efter maten kom jag på datan. Var just ut me Essi
och gå och så joggade vi lite också. Imorgon vet ja int alls vad jag skall göra
sekert bara sitta hemma om jag inte far till stallet men tror inte det i alla fall...
kanske hittar på att bli i bruke efter skolan vem vet :P  men får se sen...
jaa-a vet int alls vad jag skall skriva för är INTE på de bästa humöret nu -.-
Jag vill på Disco i lördag men förståss ska pappa vara ordningsvakt där HATAHATAHATA -.-
ja tenker sejja åt han att han int kommer för han kommer bara att joma å hålla på -.-
Menmen blogagr sen senare om jag orkar och är på bätte humör.....
Hejdå!!!


PS.  I love u♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0