Historiaprov

Har lagat lite på geografiprojektet idag.
Har nog massor kvar men skall nog fixa det här någon dag ;)
Skall riktigt just börja läsa på historiaprovet.
Imoron efter skolan kommer jag hem
och efter det skall jag antagligen läsa lite på prov och
så måste jag packa kassen till fredagen x)
Tisdagen blir vell provläsning och ladda upp för onsdagen.
För er som inte vet så har vi vågafest då.
Vi har haft projektet VÅGA och
har i onsdag fest.
Där skall vi visa några sketcher vi gjort
(jag är med i en av grupperna med sketch),
så äter vi något gott
och sedan skall vi kolla film :''D
Onsdagen blir vell provläsning och om jag hinner
så skall jag skriva lite på geografiprojektet.
Torsdagen blir vell provläsning och packa det sista ;)
Och på fredagen har vi först prov i skolan
och sedan till Teijo♥
Efter det hem och sedan o rida igen :D♥
Fast nu måste jag nog börja läsa på prov! :/
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0