Min dag..

hej! Idag i skolan hade vi 3 timmar hussa och vi lagade
ärtsoppa och fastlagsbullar ^-^
Jag och ronja lagade bulladegen i vår grupp
och skulle det var ¾ dl socker
och läste 3-4 dl socker så hon sade till mej
jessus va myky socker men vi lägger bara 2 ½ dl
och jag hade inte sett i receptet så sade bara okej
efter de for hon till sandra och sade det och hon bara
halåå de e int ens 1 dl å ronja bara
ALEXAANDRA VI HA FAILA!!
så vi fick börja om igen ^-^
Annars gick allt bra :P
Efter skolan for jag upp till kärra med Lotta
och vi var först i hörnan sen for vi med till butiken
och sen på schouter, vi lagadefastlagsbullar
där med så NU är jag proppmätt...
men bloggar senare om jag ork för borde
läsa på enkka prove som e imrn men men ^^
Hejdå!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0