Portti (:

igår kom Alexandra hit sen :D♥
sen for vi till portti, och
gud vi hade roligt och skrattade maassoor :D♥♥
idag vaknade jag 10 och sedan 12 tiden
for jag till kyrkan.
och nu har jag bara 1 gång kvar som blir på påsken,
och sedan behöver jag inte till kyrkan mer :'DD
sedan kom Micaela hit :))
har också varit ute och tvätta scootern idag! (:
skall snart göra något vettigt..
Abi e också kanske sjuk :'(
den spydd igår ganska mycket och
idag spydde den då den var ut o gå med min gudmor,
då hade Abi spydd 3 ggr och sedan spydde den här hemma ennu..
men syster skall fara o fråga veterinären imoron vad vi skall göra.
men skall nu göra någo vettit så..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0