♥Santtu♥

Hej! Idag i skolan så var det helt okej,
matten var helt jätte tråkig och slö...
HK provet skrev jag på 15 minuter men det
var jättelätta  frågor och bara att hitta på någo svar typ xD
Efter skolan kom jag hem, åt mat och sen for vi efter Lilli♥
så for vi till Kimito och rida eller jag red då x)
V fick välja hästar och jag tenkte ta Daisy♥ men hon hade
blivit longerad så tog ♥Santtu♥ istället ;P Vi gjorde
någå vexlingar(?) så att ena långsidan skulle vi gå snabbare än normalt
å andra långsidan långsammare än normalt och lika i trav.
Sen skulle vi galoppera en volt och sen på långsidan sanbbare galopp
och Tas var med och han for full galopp xD Sen mitt i allt fick Bambi
någå ryck och bocka och stegra :O men inget hände till hon som red i alla fall..
Jaa-a vet int va ja ska skriva mer nu men bloggar imorgon om jag hinner
före jag far och rida ♥Dreki♥ men nu sejjer jag hejdå och ha de bra :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0