Teijo

har vell varit en ok dag.
varit ganska chilltimmar så ;)
har läst igenom provet 1 gång och hoppas det går bra,
vilket det inte kommer göra.
skall snart packa allt tills imoron,
då vi åker till Teijo med skolan.
eller jag har ju valt ridning så jag far och rider!
vi är 6 styckna som skall rida och vi har en minibuss själva :''DD
önska mig lycka till imoron nu, först historiaprov -.-,
sedan rida i Melkkilän ratsastustalli typ, sedan hem o svänga och sen
o rida vanligt ;)
hoppas allt går bra !
i lördag kommer antagligen Alexandra♥
hit övernatt :''DD♥♥
fast nu måste jag packa och sedan ennu kolla lite på historiaprovet :/
så bloggar jag mer imoron eller lördag om jag överlevt morondagen.
lördag har jag också skriftskola 10-13 -.-'
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0