torsdag

torsdag redan.
blev nog inget läsas på prov igår :/
läste en gång igenom det,
men tyckte själv att med tanke på det så gick det ok i provet,
tror jag ;)
får hoppas så iaf !
nästa prov är historia :s
har iaf städat skrivbordet idag,
städar kanske resten imoron ;)
tur så har vi bara något i hissan
men orkar inte laga det.
har också diskat och klippt någo
kort till älgfestsinbjudan
mamma och pappa skall ha.
så då får jag hitta på att fara någonstans ;)
imoron blir det att fara och rida ! :''DD
enda e att jag igen tror att jag har daisy eller någon annan
jag inte tycker om.
jag vet inte varför men har alltid
en känsla av att jag får någon dålig :/
fast nu skall jag göra något annat så..
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0