2 veckor♥

två veckor ungefär kvar nu tills sommarlovet hörni :)♥
förlåt att jag inte bloggat men har i princip inte hunnit!
på måndagen var vi då till Nagu♥
roligt var det :)
vi var då bara till stallet,
Heidi, som hon som har det heter,
visade hästarna till oss och berättade lite saker där o så :)
sen var där en Asta som hade rymt 3 ggr under en dag så hon hade satt
Asta med Andy och en annan och sen började Andy bråka.
o sen så rymde Asta och så fick dom jobba ganska länge innan dom fick fast ´han/hon.
(har ingen aning om det är flicka eller pojke xD)
men sen fick vi också ta in fjordingarna,
och dom var jättesöta!! :))♥
längtar dit nuu :''DD♥♥
vi kom hem först typ 11 på kvällen,
vi var till Tajrjoustalo i Pargas också så.
tisdagen (igår) var helt ok.
på gymnastiken hade vi boboll med pojkarna för vår gymppalärare var borta.
sen var jag då på skriba.
har ennu 2 gånger kvar,
så inte såå farligt endå!
sen läste jag på prov lite,
eller det blev egentligen inte till något ;)
idag har jag bara varit i skolan.
geografiprovet gick inte så värst bra men får hoppas på godkänt :')
i fredag är nu sista provet!
skall vell ta och städa lite i rummet,
sen kolla läxorna och öva lite på religionsprov.
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0