:'D

inte ens två veckor kvar nu :D♥
vappen var iaf jättekiva!
på lördagen kom Tessi hit typ 4 och så var vi först här.
sen lite före 6 så for jag o hon till butiken och sen
for vi till en strand med Alexandra och Linnea :))
där satt vi och pratade och ringde till lite folk och hade roligt :DD
sen halv 9 typ så kom jag o Tessi hem ;)
sen typ 10 kom vi på att vi skulle fara ut med Alexandra och Linnea o prata ;D
så vi for ner till korset där jag stiger på bussen och så satt vi där och
pratade ganska så länge (:
vi satt i ett dike och sen så ringde vi också till en typ :p
men kul hade vi♥
sen då jag o tessi kom hem var Micko o Elin här (:
vi for iaf o sova typ halv 2 och sen vaknade vi halv 10 xD
på söndagen (igår) gjorde vi inte såå mycket.
vi var ner till bruke en sväng och sen till siwa o björkboden osv.. ;)
sen senare under dagen kom Alexandra och Linnea hit :'D
vi pratade typ bara.
sen for alla typ hem klockan 8 :D
kiva vappen har det varit,
så tack alla♥♥
idag var det vell ok i skolan.
hade 8+ i enkkaprovet som jag knappt övade på,
så riktigt nöjd! :)
efter skolan var jag till frissan och kom hem först klockan 7 för vi gjorde
lite annat också i kimito!
imrn bloggar jag igen tror jag :p
måste fara nu för Dani väntar på att ringa
och blir just riktigt nervös :D
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0