:)

förlåt att jag inte bloggat men har inte orkat.
igår var vell en helt ok dag.
gymnastiken var jobbig!
först spelade vi lite boboll vilket var helt ok.
sen skulle vi springa..
nåå vi skulle springa 100 meter och efter typ halv vägen så fick
jag något i låret så det värkte helt massor.
efteråt kunde jag knappt gå,
men iaf så andra gången vi skulle springa så sa vår lärare
att jag skulle sluta om jag inte kunde springa mer,
så jag sprang nästan till slut eller jag joggade bara.
sen skulle de andra springa 600 meter men jag och M gick bara
eftersom hon inte heller kan springa pga hennes knä.
så benet var sjukt hela gårdagen :/
så mycket annat hände nog inte.
idag har det varit sådär.
skolan var vell helt ok, lite jobbig kanske,
skrev ett 5 sidors långt modersmålsprov som var svårt.
eller ena texten var väldigt svår!
men vi får hoppas det gick bra :)
det har regnat hela dagen idag -.-'
imoron måste jag fara med scooter enda till skolan eftersom
vi har möte efter skolan så jag slipper inte hem annars.
sen blir det vell att läsa på historiaprov,
och jag suger på historia :/
men skall läsa lite idag redan tror jag.
men bloggar sen då jag orkar igen ;)
orkar inte med allt just nu!
// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0